вторник, 12 апреля 2016 г.

Модуль 1

У данному модулі я дізналася про цілі цього курсу. Ознайомилася з основними ресурсами тренінгу. посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником, ресурсами програм.
З цього модуля   я взяла  багато корисного і цікавого  для своєї подальшої діяльності.
Тренінг допоміг мені краще зрозуміти проектні технології, вияви ефективні шляхи впровадження інформаційних технологій в навчальний процес. Робота над даним проектом була цікавою. 
Я зрозуміла, що використання цього методу заохочує учнів до навчання, дає можливість  до взаємонавчанняя та співпраці,  розвиває в учнів уміння та навички.
навички мислення вищих рівнів;
навички вирішення проблем разом; 
вміння організовувати спільну діяльність.

Мені сподобався цей тренінг, на якому я багато дізналося нового. Вважаю, що це буде дуже цікаво для учнів. Спасибі за такий чудовий досвід.

Комментариев нет:

Отправить комментарий